2 Mart 2013 Cumartesi

To LOVE-Ru Darkness 1.bölüm [BD]


İndirme linkleri


7 yorum:

  1. İşde Beklenen An geldi :D To love Ru Darknes Sansürsüz Tr Altyazılı :D // yakında + indirme linkleride gelcek beyler ;) bi ben indirp uplamam gerekcek tabi :D // Arigatoo Bölüm için :D

    YanıtlaSil
  2. Uploader: TLkennet , BlackFire61
    Encoder: BlackFire61

    YanıtlaSil
  3. çeviriler divxteki çeviriler mi

    YanıtlaSil
  4. Evet ama senkronları yok.
    Senkronları ayarlıyorum.
    Öyle upload yapıyorum

    YanıtlaSil
  5. çok harika bi anime 5. bölümden sonra sansürsüz bölümleri yokmu yada eklenicekmi bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  6. 6.bölüm varda ondan sonrası sansürsüz için bekleyeceksiniz daha 6.bölümde sansürsüzler yenileri çıkınca direk uploada başlıyorum.

    YanıtlaSil
  7. anladım 6.bölümü izledim digerlerini bekliyorum ellerinize emeklerinize saglık !!

    YanıtlaSil

.posthidden {display:none} .postshown {display:inline}